KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI
Komunikace by měla být konkrétní, srozumitelná, lidská, profesionální. Jak správně vést dialog s klientem, podřízeným, nadřízeným, s kolegy na pracovišti? Komunikace na soc. sítích, osobní, telefonem, s klientem nebo s kolegy má svá pravidla.
Máte časté chyby v komunikaci týmu? Špatná nebo žádná komunikace? Lidé tráví mnoho času na neproduktivních schůzkách? Bojí se komunikovat s nadřízeným nebo neumí komunikovat mezi kolegy? Bojují v komunikaci s jinými odděleními? Vedete monolog?
- formy a styly komunikace (osobní, písemná, online)
- empatie, naslouchání, otázky - účinné nástroje
- efektivní čas pro na poradu, jednání s klienty
- dobré x špatné komunikační zlozvyky
- jak řešit konflikty na pracovišti, komunikace s kolegy
- důležitost zpětné vazby
- etiketa s klientem (nevhodné chování, postoj, hovor, aromatické prvky …)
- společenské chování při jednáních s klientem
- chyby při komunikaci (PC, telefon, osobní…)
- pozitivní chování při jednání s klientem, dárky
- oslovování, tituly, tykání
- nepříjemné situace, rozhovory, telefon …
- efektivní komunikace v týmu
- řeč těla při komunikaci, prezentaci, proslovu
DÉLKA KURZU 90 MINUT