KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI

Komunikace by měla být konkrétní, srozumitelná, lidská, profesionální. Jak správně vést dialog s klientem, podřízeným, nadřízeným, s kolegy na pracovišti? Komunikace na soc. sítích, osobní, telefonem, s klientem nebo s kolegy má svá pravidla.

Máte časté chyby v komunikaci týmu? Špatná nebo žádná komunikace? Lidé tráví mnoho času na neproduktivních schůzkách? Bojí se komunikovat s nadřízeným nebo neumí komunikovat mezi kolegy? Bojují v komunikaci s jinými odděleními? Vedete monolog? 

  • formy a styly komunikace (osobní, písemná, online)
  • empatie, naslouchání, otázky - účinné nástroje
  • efektivní čas pro na poradu, jednání s klienty
  • dobré x špatné komunikační zlozvyky
  • jak řešit konflikty na pracovišti, komunikace s kolegy
  • důležitost zpětné vazby
  • etiketa s klientem (nevhodné chování, postoj, hovor, aromatické prvky …)
  • společenské chování při jednáních s klientem
  • chyby při komunikaci (PC, telefon, osobní…)
  • pozitivní chování při jednání s klientem, dárky
  • oslovování, tituly, tykání
  • nepříjemné situace, rozhovory, telefon …
  • efektivní komunikace v týmu
  • řeč těla při komunikaci, prezentaci, proslovu            

DÉLKA KURZU  90 MINUT

 

This site uses cookies to enhance user experience. Další informace