VAŠE IMAGE & MODERNÍ ETIKETA
Tento seminář je určen pro obchodní zástupce, asistentky, recepční, všechny, se kterými klient jedná jako prvními.
Prvních 60 vteřin stačí udělat první dojem, důležitých 60 vteřin pro získání, udržení nebo ztrátu klienta.
Správná sebeprezentace má svá pravidla - správně zvolený styl oblékání, etiketa, komunikace, přirozený respekt. Budete si jistější nejen při obchodních jednáních s klienty, ale i na pracovišti mezi kolegy, nadřízenými, podřízenými.
Dnes je na nás kladen nárok po odborné, jazykové i organizační stránce, proto nezapomínejme na profesionální a reprezentativní dojem. Je jedno v jakém oboru Vaše firma podniká, vše mají tito lidé společné - správně sebevědomá prezentace sebe i firmy.
- co je to dress code, jeho pravidla, závaznost
- oslovování, tituly, funkce, tykání s klientem, tykání na pracovišti
- kdo vítá hosta ve firmě, kdo podává ruku jako první
- neverbální komunikace, gesta, kterým se vyhnout
- největší přešlapy v oblékání v obchodním prostředí
- komunikace s klientem, občerstvení
- ZOOM - porada, jednání s klienty
- nepříjemné situace, rozhovory, telefon …
- "od hlavy k patě" u mužů i žen (make up, vlasy, vousy, ruce...)
- celková (ne)upravenost
- co nepatří do firemního prostředí
- etiketa s klientem (nevhodné chování, postoj, hovor, aromatické prvky …)
- pozitivní a slušné chování při jednání s klientem, dárky
DÉLKA KURZU 2 HODINY BEZ VIZÁŽISTKY
DÉLKA KURZU 3,5 HODINY S VIZÁŽISTKOU