Firmy
„Jen na nás záleží, kam se rozhodneme dojít.“
Práce s firmami
Svět sdílíme s ostatními lidmi, očekává se od nás závazek společenského chování a empatie.
Jedním z pomocných nástrojů je etiketa - pravidla společenského chování - umožňují nám prezentovat tu nejlepší verzi sebe sama. Ostatní lidé by se v naší přítomnosti měli cítit příjemně. V týmech jsou nejvíce důležité vztahy, empatie, kolegialita, profesionalita. Firemní kultura s danými pravidly nám může být velmi nápocna.
Jednoduše řečeno - etiketa je vyšší laťka, která předpokládá naše rozšířené vzdělání. Buďme připraveni zvládnout osobní prezentaci, chování v různých situacích, závaznost dress codu, práci v týmu, komunikaci …
Nabízené okruhy témat:
SEMINÁŘ MODERNÍ ETIKETA
- etiketa v pracovním prostředí, mezi kolegy ...
- představení, host, podání ruky, oslovování, tituly, funkce
- kdo vítá hosta ve firmě, tykání s klientem, tykání na pracovišti
- konverzace na pracovišti, etiketa v open space
- společenská hierarchie ve firmě X obecná
- etiketa jako pomocník - respekt k druhým
- videohovory, conference call, etiketa v online prostředí
- co o nás prozradí oblečení, řeč těla
- verbální & neverbální komunikace, tón hlasu, slova …
- přednost obecně muž x žena, straší x mladší, nadřízený x podřízený
- přínosná komunikace X monolog, vtipy, gesta, „nehody“
- pracovní pohovor, jak ho úspěšně vést, dress code
- pracovní oběd, večeře, konverzace u stolu, kdo platí
- team building, proslovy, firemní večírek a etiketa
- zahraniční host
DÉLKA KURZU 90 - 120 MINUT
SEMINÁŘ PROFESIONÁLNÍHO STYLU OBLÉKÁNÍ
- rozdíl firemní dress code a můj styl, jeho pravidla a závaznost
- elegantní žena - funkční & přehledný šatník - co ano, co ne
- elegantní muž - funkční & přehledný šatník - co ano, co ne
- vhodný výběr oblečení na nejrůznější společenské nebo firemní akce
- co o Vás prozradí Vaše oblečení
- jak se správně starat o své oblečení
- minimalismus, kvalita - investice
- oblečení před kamerou
- jaké barvy v business prostředí
- lehce zkombinovatelný šatník ženy
- lehce zkombinovatelný šatník muže
- jak nakupovat, chyby při nákupech, seznam
- od hlavy až k patě, přešlapy v oblékání
- druhy materiálů & údržba & materiál v létě
DÉLKA KURZU 90 - 120 MINUT
KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI
- formy a styly komunikace (osobní, písemná, online)
- empatie, naslouchání, otázky - účinné nástroje
- efektivní čas pro na poradu, jednání s klienty
- dobré x špatné komunikační zlozvyky
- jak řešit konflikty na pracovišti, komunikace s kolegy
- důležitost zpětné vazby
- etiketa s klientem (nevhodné chování, postoj, hovor, aromatické prvky …)
- společenské chování při jednáních s klientem
- chyby při komunikaci (PC, telefon, osobní…)
- pozitivní chování při jednání s klientem, dárky
- oslovování, tituly, tykání
- nepříjemné situace, rozhovory, telefon …
- efektivní komunikace v týmu
- řeč těla při komunikaci, prezentaci, proslovu
DÉLKA KURZU 90 MINUT
VAŠE IMAGE & MODERNÍ ETIKETA
- co je to dress code, jeho pravidla, závaznost
- oslovování, tituly, funkce, tykání s klientem, tykání na pracovišti
- kdo vítá hosta ve firmě, kdo podává ruku jako první
- neverbální komunikace, gesta, kterým se vyhnout
- největší přešlapy v oblékání v obchodním prostředí
- komunikace s klientem, občerstvení
- ZOOM - porada, jednání s klienty
- nepříjemné situace, rozhovory, telefon …
- "od hlavy k patě" u mužů i žen (make up, vlasy, vousy, ruce...)
- celková (ne)upravenost
- co nepatří do firemního prostředí
- etiketa s klientem (nevhodné chování, postoj, hovor, aromatické prvky …)
- pozitivní a slušné chování při jednání s klientem, dárky
DÉLKA KURZU 2 HODINY BEZ VIZÁŽISTKY
DÉLKA KURZU 3,5 HODINY S VIZÁŽISTKOU
WORKSHOP ETIKETY U STOLU
- etiketa u stolu u nás & v jiných kulturách
- zacházení s různými typy příborů, ubrousek ...
- kam usadit hosta, ženu, nadřízeného
- alkoholické nápoje při obchodních jednáních
- švédské stoly, různé společ. akce ...
- správný výběr oblečení na danou akci, závaznost na pozvánce
- kdo platí, výběr restaurace, pozorný hostitel
- příchod, usazení ke stolu, kam sako, telefon, kabelka …
- řeč těla u stolu, nehody u stolu - jak je řešit
- co je u stolu tabu
- make up u stolu, ubrousek, kdy nemohu odejít
- různé typy společ. akcí - rozdíly a jejich zákonitosti
- komunikace u stolu, přípitek, témata, vtipy
DÉLKA KURZU - DLE KONKRÉTNÍCH POŽADAVKŮ
KOUČOVÁNÍ
- získejte osobní odvahu, sebevědomí
- zvládání extrémní zátěže
- posun od strachu (nedostatku) k důvěře
- komunikujte s větší jasností
- zlepšení vztahů s kolegy
- přístup k podřízeným / nadřízeným
- zaměření se na vztahy (partneři, kolegové, čas …)
- problém komunikace
- ujasnění si firemní vize
- pocit vyhoření, vytvořit smysl
- získejte zpět svou sílu
- jsou uvnitř týmu skupiny, které podkopávají cíle celého týmu
- nemáte důvěru v sebe
- nejasný cíl v práci
- motivace týmu
KOUČOVÁNÍ SE MNOU - Vždy je dobré vyjasnit zadání a očekávání klienta - velikost týmu, obsah koučování, cíl koučování, délka trvání.
Koučování má za cíl produkovat optimální výkon. Zaměřuje se na konkrétní dovednosti a cíle, může mít také dopad na osobní atributy jednotlivce, jako je sociální interakce nebo sebevědomí. Rozvíjí naši emoční inteligenci, pomáhá zvládat obtížné situace, naučí komunikovat silou a přítomností, udržovat stres na uzdě, zdokonaluje autentický styl vedení.
Příklady jak efektivně koučovat:
Chválit úspěchy a růst.
Identifikovat jakékoli problémy s výkonem, kterěmu čelí.
Vysvětlit, proč je tato změna nebo vývoj důležitý.
Ptát se zaměstnanců na jejich pohled.
Identifikujte překážky pro zlepšení.
Spolupracujte na řešeních.
Stanovte si s nimi SMART cíle.
Napište akční plán.
Workshop Sebekoučink - pro skupinu
Koučování je metoda, která inspiruje zaměstnance a učí je, jak lépe zvládat výzvy a uspět ve své roli. Koučování se využívá - pomoci zaměstnancům s vysokým potenciálem zlepšit se a dále posilovat jejich celkovou efektivitu. Kouč dává důvěru těm, kteří to potřebují, a pomáhá určit a řešit problémové oblasti.
Týmový koučink přednáška v délce - 2 hodin
Týmové koučování - pro skupinu
Doba trvání od 3 až 6 měsíců, v závislosti na povaze zadání.
V koučovacím angažmá jsou obvykle cílená, konkrétní, sledována témata, měřena v průběhu času. Hlavní role kouče je poznat silné stránky a úspěchy ostatních, oslavovat úspěch a zmapovat způsoby, jak rozšířit a posílit tento pokrok v týmu. Odvážně pracuje se členy týmu na řešení problémů, výzev, které se běžně vyskytují. Jako příklad - spojení jedince s vynikajícími schopnostmi řízení času, ale s nedostatkem vize, s někým inovativním, ale neorganizovaným.
Samostatné sezení - pro jednotlivce
Využijte jedno až tři koučovací sezení - ideální pro jednotlivce, malé týmy.
Prožíváte těžké období, máte patovou situaci, cítíte stagnaci, nevidíte řešení, nemáte tak potřebný odstup od situace nebo jen potřebujete tak potřebný nadhled v konkrétní situaci - tady budu Váš průvodce. Společně prozkoumáme nové myšlenky, možnosti, nápady, znovu navštívíme vaše vize, které jste ztratili z obzoru. Cílem spolupráce je odemykání potencionálu v pracovní i osobní rovině.
Máte jinou představu spolupráce?
Potřebujete Individuální koučovací balíčky? Máte na mysli jinou dobu trvání?
Kontaktujte mne a společně připravíme koučovací sérii přímo pro Vás.